poniedziałek, 2 grudnia 2013

Coraz bliżej święta ...

 
Mój bombkowy wianek nadal mi się podoba...
 
Musiałam mu zrobić sesję fotograficzną
i jeszcze raz pokazać przy świetle świec...
 
Tak jak już pisałam kilka dni wcześniej,
nie wymaga wiele pracy, a efekt chyba jest ok?
Jak Wam się podoba?
Wyobrażam sobie następny- kolorowy, wszystkie możliwe barwy....
muszę tylko pokombinować i zgromadzić troszkę bombek.
 

 
Nowe poduszki powstały pod wpływem adrenalinki,
którą wyzwolił wianuszek.
 
Pierwsza- gwiazdkowa....


 
Druga bombkowa...

 

Te poduszki już pokazywałam...


 
 Z resztek materiału, który kupiłam na zasłony
zdołałam uszyć dwie poduszki do kompletu.


 
Teraz znowu wianuszek...



A to zdjęcie pod spodem to zwiastun następnego wejścia blogowego.
 
Uściski serdeczne. Miłego wieczoru.
Pa!
 


14 komentarzy:

  1. Twoje poduszki to moje niedoścignione marzenie...wianek przcudny, no i zdjecia piekna sesja...pozdrawiam,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszki, cudny różany motyw! Czuć już Święta u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta poduszka z gwiazdkami! Cudo! A wianuszek po prostu prześliczny! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki i gwiazdy..o czym można marzyć...mieć poduszkę to być w raju.CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek. I choineczka z gwiazd i poduszki również. Z tym krzesełkiem wygląda to niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wianek wprost napatrzeć się nie mogę, taki jest piękny:) A poduchy... Nie mam dość achów i ochów, żeby wyrazić swój zachwyt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek prześlicznie się prezentuje, a poduchy rewelacja, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprost oczu nie mogę oderwać od tego pięknego wianuszka z bombek:)
    Podusie śliczne, ta również z motywem w bombek podoba mi się najbardziej:)
    pozdrowionka wieczorne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest piękny, a poduszki, bombkowa podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne poduszki, właśnie chciałam spróbować zrobić podobne, tylko proszę o radę bo początkująca jestem. Jaki materiał kupić? Mam trochę białego lnu takiego bluzkowego, ale on chyba jest za cienki, ten u Ciebie tak solidniej wygląda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak... wianek jes niesamowity! Taki błyszczący i świecący :) Slicznie sie prezentuje :) I dużo ślicznych poduszek :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny wianek, ale nie ukrywam, że moje serce skradła poducha z bombkami - jest przepiękna :)!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń