poniedziałek, 20 maja 2013

Poduszka z grafiką- motyle ...

Lubię szyć poduszki ...
Mam słabość do rzeczy w kolorach B&W ...
Uwielbiam motyle ...

... dlatego uszyłam poduszkę,
która zawiera to wszystko co mi się podoba.


Moja przygoda z maszyną do szycia trwa krótko.

Inspiracji szukam na Waszych blogach,
na różnistych stronach internetowych
lub szyję to, co mi w duszy gra.

Wiele nauczyła mnie Atena, która prowadzi blog "Drewniana szpulka".

Czytając jej posty, oglądając zdjęcia rzeczy, które stworzyła
uczę się dokładności, staranności, czerpię pomysły ...
... Wpadam w depresję, mam chandrę, że ja tak nie potrafię ...,
a za kilka dni próbuję jeszcze raz.

Kilka razy pisałam do niej zadręczając pytaniami, chcąc zgłębić "szyciowe" tajemnice...
Zawsze dostawałam wyczerpującą odpowiedź !

Super dziewczyna !
Jeśli nie znacie jej bloga zajrzyjcie tu:

Polecam ! :)


 Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze,
za pomysły i inspiracje, których mi dostarczacie.


 Pozdrawiam serdecznie.
Pa!


20 komentarzy:

  1. lubię te Twoje poduchy:)))śliczne, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także lubię Twoje poduchy, są przepiękne..Ja takiego talentu nie mam...ale dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzięki Tobie mogę je podziwiać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trening czyni mistrza,a TY kochana wyglądasz mi na mistrza!Piękna poducha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki są idealne !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje poduszki są fantastyczne! Czasem jednak zastanawiam się, gdzie Ty je wszystkie mieścisz???;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podusie! A czarny i biały to kolory wręcz nieśmiertelne :) Znam blog Ateny... przerasta mnie jej doskonałość. Już nawet się nie łudzę że choć w niewielkim stopniu uda mi się coś zrobić tak pięknie jak Atena. Ja tam nie wiem gdzie i w czym są te Twoje problemy szyciowe, ale jednego możesz być pewna, że piękne zdjęcia robicie obie! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne podusie. Ja też takie chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne poduszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne poduchy- przy takiej ich ilości, chyba zmieniasz co dziennie!!!!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czesc Jolu :)
    Jak ogladam te zdjecia zastanawiam co jeszcze chcesz udoskonalac, te poduszki sa super. Widac dbalosc o szczegol, porzadne wykonanie.
    Lubie taka kolorystyke B&W
    Dzieki za przemile slowa :)
    usciski
    ps: lece dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne podusie!!! ja również uwielbiam b@w. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne!!! Po prostu brak mi słów :) Jestem pod wrażeniem, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podyszki pięknie Tobie wyszły widać że jesteś pilnym i wrażliwym uczniem .

    OdpowiedzUsuń
  16. Te poduchy z motylkami są cudowne!!!!Marzy mi się taka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne poduchy !:)
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)
    http://szytesercem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń