poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kuchenne wieszaczki cd...


Gdy zobaczyłam te serwetki od razu wiedziałam, jak mogę je wykorzystać.

Powstały następne dwie zawieszki kuchenne.

Haczyki upiększają całość.
Wiem z poprzedniego postu, że Wam także "wpadły w oko".



 Za parę dni poczujemy wreszcie ciepłą wiosnę...

Hmmmm... trzeba przebudzić się z zimowego snu ...
Muszę wybrać się do solarium - 4-5 razy zaczerpnę sztucznego słoneczka, potem dopalę się naturalnie i będę przeszczęśliwa. W środę mam umówioną wizytę u fryzjera...
Muszę się odnowić, bo mam już dosyć kozaków, zimowego płaszcza, szalików ....
Czuję się szara i bura :).

Odstawiam prace ręczne i teraz muszę odrestaurować siebie :).

A jak z Waszymi nastrojami wiosennymi ?

Pozdrawiam serdecznie.
Wasza szaro- bura Insomnia.


14 komentarzy:

  1. Piękne te wieszaczki! Dodadzą charakteru każdemu wnętrzu!
    A co do wiosennego nastroju, to już mi się udziela :) I popieram kilka krótkich wizyt w solarium i fryzjera też :) Bądźmy piękne na wiosnę i odsłońmy się wreszcie ;) Heh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wiosnę zaczynasz z przytupem! Nowe wieszaczki i bogate plany :) Mi też przydałaby się mała zmiana, fryzjer to dobra myśl :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne wieszaczki. Pozdrawiam Cie kochana serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wieszaczki mnie zachwycają:))u mnie wczoraj była fryzjerka, fajnie mieć taką koleżankę:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedne to lepsze, aż strach się bać jakie będą następne. Mnie też by się przydało jakieś odszarzanie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacja !!! Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zejdą śniegi i błoto zamierzam się więcej ruszać :)
    Optymistycznie kolorowe są Twoje wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo modne są teraz takie wieszaczki, a wykonanie przecież też się liczy, a nie taka sklepowa masówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te wieszaczki :) każdej kuchni dodałyby uroku

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ale za to Twoje prace sa bardzo kolorowe, juz poczuly wiosne :) Haczyki rzeczywiscie sa swietne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń