poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kuchenne wieszaczki cd...


Gdy zobaczyłam te serwetki od razu wiedziałam, jak mogę je wykorzystać.

Powstały następne dwie zawieszki kuchenne.

Haczyki upiększają całość.
Wiem z poprzedniego postu, że Wam także "wpadły w oko".



 Za parę dni poczujemy wreszcie ciepłą wiosnę...

Hmmmm... trzeba przebudzić się z zimowego snu ...
Muszę wybrać się do solarium - 4-5 razy zaczerpnę sztucznego słoneczka, potem dopalę się naturalnie i będę przeszczęśliwa. W środę mam umówioną wizytę u fryzjera...
Muszę się odnowić, bo mam już dosyć kozaków, zimowego płaszcza, szalików ....
Czuję się szara i bura :).

Odstawiam prace ręczne i teraz muszę odrestaurować siebie :).

A jak z Waszymi nastrojami wiosennymi ?

Pozdrawiam serdecznie.
Wasza szaro- bura Insomnia.


12 komentarzy:

  1. Wieszaczki-rewelacja!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wieszaczki! Dodadzą charakteru każdemu wnętrzu!
    A co do wiosennego nastroju, to już mi się udziela :) I popieram kilka krótkich wizyt w solarium i fryzjera też :) Bądźmy piękne na wiosnę i odsłońmy się wreszcie ;) Heh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wiosnę zaczynasz z przytupem! Nowe wieszaczki i bogate plany :) Mi też przydałaby się mała zmiana, fryzjer to dobra myśl :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne wieszaczki. Pozdrawiam Cie kochana serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieszaczki mnie zachwycają:))u mnie wczoraj była fryzjerka, fajnie mieć taką koleżankę:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacja !!! Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zejdą śniegi i błoto zamierzam się więcej ruszać :)
    Optymistycznie kolorowe są Twoje wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo modne są teraz takie wieszaczki, a wykonanie przecież też się liczy, a nie taka sklepowa masówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te wieszaczki :) każdej kuchni dodałyby uroku

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ale za to Twoje prace sa bardzo kolorowe, juz poczuly wiosne :) Haczyki rzeczywiscie sa swietne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń