sobota, 5 maja 2012

Podziękowania...

24 kwietnia w poście "Pudełkowo" pokazałam serduszko z moim ulubionym motywem.
Spytałam...może ktoś ma taką serwetkę? 

No i miała- bozenas z Blogu "tu mieszka miłość   http://bozenaskowo.blogspot.com/
 

Piękna nazwa blogu tak jak i dobre serce właścicielki.
Wyobraźcie sobie- bozenas przysłała mi jedyną serwetkę, która jej się uchowała.

Nic za to nie chce- ani kasy za serwetkę, ani kasy za znaczek. Nic...!
Dziękuję za to baaardzo serdecznie.

Moje candowe szczęściary już dostały swoje cukiereczki. Mam nadzieję, że przydadzą się i wykorzystają je,
bo ich kreatywność i zapał do tworzenia cudów przechodzi wszelkie wyobrażenia. Magia....:)

3 komentarze:

  1. Pewnie,ze sie przydadza.Mam tyle pomyslow,ze zaczelam je sobie zapisywac:)Daj tylko Boziu wiecej czasu albo ze cztery dodatkowe lapy aby to wszystko ogarnac

    OdpowiedzUsuń
  2. blogowe czary to są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam oj tam:))))buziaczki

    OdpowiedzUsuń