poniedziałek, 23 listopada 2015

Magia Św. Mikołaja - Merry Christmas !

Właśnie skończyłam szyć nowe świąteczne poduszki.

Nie mogę oderwać wzroku od wizerunku Mikołaja.
Jest dla mnie taki... prawdziwy....


Wygląda tak, jak w moich wyobrażeniach, gdy byłam małą dziewczynką.
Ma w sobie tyle magii, tajemniczości...
Przypominam sobie atmosferę świąt sprzed lat, kiedy z drżeniem serca czekałam na wizytę Mikołaja...
Ech... wspomnienia....





Wizerunek Mikołaja wykonany jest haftem gobelinowym.
Dwie poduszki na pewno zostaną u mnie !:)
Po pozostałe zapraszam tu :


 Uściski serdeczne.
Pa!
 

6 komentarzy:

  1. Przepiękna.
    Ty wykonałaś ten haft?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft wykonany fabrycznie - kupiłam gotowy materiał i połączyłam go z lnem:)

      Usuń
  2. Cudna ile serca w to musiałaś włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację z tym Mikołajem! Jak żywy patrzy na nas i zapowiada udane święta! Piękny nastrój zapanuje w domu z takimi poduchami!

    OdpowiedzUsuń