poniedziałek, 27 lipca 2015

Domek na narzędzia, czy ogrodowa altanka ?!

Urlop mija mi szybko i pracowicie.

Od końca czerwca do połowy lipca spędziłam dni na DYRYGOWANIU i  PODGLĄDANIU,
jak powstaje altanka w ogrodzie.



 



Właściwie MÓJ MEN twierdzi, że jest to pomieszczenie na jakieś taczki, łopaty, kosiarkę....itd.

Ja mam inny pogląd i podczas jego nieobecności domek na narzędzia zamieniłam na moją wymarzoną altankę ogrodową:)





Miło i sympatycznie mijają mi letnie wieczory....
Siedzę, podziwiam, obserwuję rybki, kotki skradające się w trawie i ....
jestem szczęśliwa:)



W następnym poście pokażę więcej zakamarków....
z altanki?, czy narzędziowni ?! 
Altanki !!!

Uściski serdeczne.
Wasza rozmarzona Insomnia.

16 komentarzy:

  1. Jak w bajce po prostu jak w bajce!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, romantycznie. Aż nie czuć, że wieczory chłodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W internecie widziałam i podziwiałam wiele takich ogrodowych domków. Teraz i u Ciebie stanął i jest piękny, nastrojowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna!! Altanka na pewno! Ja z mężem przymierzam się do zrobienia dzieciakom domku w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudowna, chyba się do Ciebie wproszę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ALTANKA, domek letni, romantyczna kryjówka, żadnych narzędzi sio z nimi
    Bądź szczęśliwa jak najdłużej, dbaj o ten dobry czas!

    Cudownie tam masz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak u Ciebie tak miałaby wyglądać narzędziownia to ja nie wiem jak sobie Twój M. altankę wyobraża. Śliczny domek, kolorek błękit paryski wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny! Oczywiście, że to altanka - faceci zawsze chcieliby wszędzie te swoje narzędzia upychać :)))
    Piękny kolor!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:)w życiu bym nie oddała takiego cuda na narzędzia:))))bajkowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, nie mogę przestać podziwiać! to jest cudowne, spędzałabym tam każdą wolną chwilę! wygląda jak z innej epoki, jak z mojej ukochanej Ani z Zielonego Wzgórza! cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. Altanka!!!!
    Przeforsuj swoje- nie wyobrazam sobie, ze pozwoliłabys ten UROCZY zaatek zamienic na "narzędziownię"
    Cudowna, piekna!!!!!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pomalowaniu wygląda pięknie! Jest po prosty ekstra!
    Pozdrowionka ślę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny domek na narzędzia, właśnie szukam inspiracji do siebie i taki w stylu altanki to zdecydowanie mój typ. Zastanawiam się tylko co mój mąż powie na okienko w schowku na narzędzia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń