czwartek, 17 lipca 2014

Biel i czerwień- dwa kolory...

Dzisiaj wszystko w kolorze czerwonym.
I nie poprzestanę na poduszkach, chociaż one także pasują do dzisiejszego tematu.


Blaszane wiaderka ozdobiłam techniką decoupage.

Wykorzystałam serwetki i wstążeczkę, którą nakleiłam na dole wiaderka.

Powstały takie doniczki.
Motyw czerwonych pelargonii i nic dziwnego, że żywe kwiaty są takie same.




Kilka zdjęć moich ogródkowych kącików....

W dużych, drewnianych pojemnikach rosną różnorodne kwiaty i zioła.

Pojemniki malowałam dwa lata temu- farba trzyma się doskonale.
Użyłam czarnego i białego Vidaronu.
Na surowe drewno położyłam 2-3 wastwy czarnej farby.

Następnie przygotowałam sobie szablon z napisem: SWEET GARDEN, Home #18.
Te tajemnicze liczby to .... data-  05 września 2013.







 Poduszki w biało- czerwoną kratkę umilają mi pobyt w kąciku różanym.




 Ten zakątek ogródka kiedyś pokażę dokładniej....

Teraz idę popielić i pogrzać się na słoneczku....
(zauważyłyście, że dzień jest coraz krótszy.....)....


Pozdrawiam w letni wieczór.
Wasza Insomnia

10 komentarzy:

  1. Przesliczne te doniczki z pelargoniami, a podusie idealnie wpasowaly sie w ten klimat:) No ale te skrzynie sa rewelacyjne!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki są śliczne ale skrzynka podoba mi się najbardziej. Pelargonie zaś mają śliczne doniczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie u Ciebie, tylko podziwiać, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak czerwień piękny kolor, uwielbiam:) a niestety czas tak ucieka, już dobiegamy połowy wakacji...Nic tylko cieszyć się i korzystać z każdej wolnej chwili:):)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo pisać - pięknie i uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraciaste poduchy skradły moje serce.
    Wiaderka są urocze, muszę koniecznie poszukać takiej serwetki z pelargoniami.
    Skrzynki wyglądają bardzo ciekawie. Ja też malowałam takie skrzynie. Stoją w ogrodzie już pięć lat i nic się z nimi nie dzieje.
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czerwienie, doniczki w takiej wersji są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to zachęciłaś:))chcę zobaczyć więcej:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Poduchy piękne, doniczki też wyglądają świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne poduszki! Ja właśnie też zbieram się ze sprawieniem sobie podobnych i mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła się nimi pochwalić...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń