piątek, 10 stycznia 2014

Jest łikendzik- jest swoboda...

Wreszcie wolne wieczory....
Mogę spokojnie zagłębić się i poznać techniki scrapkowania.

J. Dark i Eliss przysłały mi na adres mailowy obszerne listy na ten temat.

Wydrukowałam je sobie, bo muszę czytać, czytać, żeby cokolwiek pojąć.
Nie, napisały bardzo prosto i jasno, ale.... i tak niewiele zrozumiałam.
Nic to- dopóki nie spróbuję zrobić pierwszej pracy, dopóty będę żyła w nieświadomości .

Dziękuję bardzo!
Dziękuję także za wskazanie blogów ze scrapkowaniem.

Pamiętam, że zaczynając zabawę z decoupage także miałam podobne odczucia.
Dzisiaj na szczęście ta technika nie stanowi dla mnie żadnej tajemnicy.
 
 
Dawno temu ukończyłam dzbanuszki.
Jeszcze nie zawitały na blogu, więc z przyjemnością je pokażę.




 





Uściski serdeczne.
Życzę wszystkim fajnego, spokojnego wieczoru :)
Pa!

 

19 komentarzy:

  1. Prześliczne dzbanuszki! najbardziej podoba mi się ten w szarościach z dziewczynką:) cudeńko!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzbanuszki chwytają za serce i nie pozwalają oczu oderwać:)
    a jeśli mnie przeczucie nie myli, już niebawem będziemy mogli podziwiać wspaniałe kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dzbanki !! Piękne rzeczy tworzysz! Powodzenia w scrapkowaniu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dzbanuszki. Co to jest scrapkowanie? Rodzą się nowe pomysły i nowe techniki. Ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dzbanuszki i zazdroszczę umiejętności tej techniki. Dla mnie to czarna magia, podobnie jak scrapkowanie :) Ale może kiedyś spróbuję... :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne dzbanki. Ciekawa jestem co Cię bardziej wciągnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzbanki piękne:) Mój szary już z rok leży w piwnicy i czeka na ozdobienie......już kilka razy słyszałam jak woła .....teraz moja kolej, teraz moja kolej:))
    Czekam na scrapkowe poczynania:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Czekam na pierwszą scrapkową pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie radosne te dzbanuszki;) Chyba dwójka podoba mi się najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te dzbanuszki:))))powodzenia w scrapkowaniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzbanki są śliczne:) I życzę radości w scrapowaniu:)

    OdpowiedzUsuń