poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nie wiem, jaki tytuł...


Minął czwartek- wszelkie dokumenty
i inne papierzyska wrzuciłam do szuflady i wyrzuciłam z pamięci.

No i ...przyszedł czas na .....grypę!
Od czterech dni staram się, żeby choróbstwo nie zwyciężyło!

Zaczęłam małe przygotowania do świąt.
Uwielbiam ten czas, kiedy świąteczne dekoracje pojawiają się w moim domu.

To magiczny czas!

Przygotowałam już białe świeczki, które ozdobiłam serduszkami.
Praca żadna, a efekt jest sympatyczny :)




 Moje, własnoręcznie uszyte serca fajnie prezentują się na stojaczkach.


 Wydrukowałam kilka grafik, które mi się spodobały.
 Po oprawieniu w ramce wyglądają przecudnie. 

Zerkam na nie co chwilę i jestem pewna-
pięknie się prezentują.

Dzisiaj przedstawiam pierwszą..... i co Wy na to?

Pozdrawiam cieplutko, pa!


20 komentarzy:

  1. Zdrowiej kobietko! Piękne serduszka a świeczki wyglądają klasycznie i uroczo :) Fajny pomysł z grafiką :) moja koleżanka wycinała obrazki świateczne z czekolad i bombonierek i wieszała je w ramkach, pomimo tego, że nie powinno to dobrze wyglądać to wygladało bardzo sympatycznie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex- z obrazkami z czekoladek to bardzo fajny pomysł. Już sobie wyobrażam ... i juz mi się podoba. W tym roku zrobię akcję i poproszę wszystkich znajomych rozrzuconych po świeci, żeby mi zbierali opakowania.

      Usuń
  2. Ja też zdrowia życzę i podziwiam serducha, szycie małych form mi ciągle nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serduszka i ta grafika w ramce, cud - miód!!! Zdrówka życzę i nie dawaj się chorobie:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, a Tobie życzę zdrówka to dekoracja domu czeka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, świątecznie :DD
    Miłego wieczorku i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje, serduszka przepiekne!!!
    Zdrówka zyczę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne świąteczne dekoracje:))Dużo zdrowia życzę, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowo u Ciebie. Ta grafika tak cielutko kojarzy mi się z dzieciństwem:))))
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszka, przywołują ciepło świat dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie retro grafiki tez uwielbiam.
    Swiece ozdobilas uroczo, malo pracy a wielki efekt. Pieknie sie prezentuja na tej bralej witrynie.
    usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym tak pięknie ozdobić swój dom na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie jak zwykle,bardzo pomyslowo i klimatycznie,swietne grafiki wybralas,naprawde prezentuja sie cudnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo sympatycznie !
    Ślicznie się wszystko prezentuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedziałabym, że bardzo sympatyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te serduszka. Sama zabieram się do szycia :) Cudnie wygląda to wszystko na białym mebelku :) Oj marzy mi się taki, marzy.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, jestem po raz pierwszy, ale nie ostatni- podoba mi sie Twoja energia w przekształcaniu przestrzeni wokół Ciebie- postanowiłam właśnie dlatego zostać...
    Pozdrawiam serdecznie:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń