czwartek, 1 listopada 2012

Jesienna nostalgia...

To zdjęcie zrobiłam dwa lata temu...

Ogłoszono konkurs związany z Dniem Zmarłych.
Podumała, ...wsiadłam na rower i pojechałam na cmentarz do wsi leżącej niedaleko mojego miasta.
Znajdują się tam ruiny starych niemieckich grobów.
Robiąc zdjęcia czułam jakąś magiczną moc- dziwnie się czułam.
Groby musiały dawniej wyglądać pięknie- dziś już pozostało niewiele....Szkoda.
I właśnie ten niesamowity nastrój chciałam oddać na moim zdjęciu.

Zdjęcie zajęło I miejsce!
Hihi.... jednak nie miejsce było dla mnie najważniejsze....
Największą satysfakcję sprawił mi fakt, że wygrałam ze znanym w mieście fotografem
(no wiecie: atelier fotogr., śluby , imprezy itd,
no i ja- amator).

************************************************************************************

Przez dwa wieczory skanowałam czasopisma, 
które pokazałam Wam w poprzednim poście.
W głowie kłębi mi się pełno pomysłów- jakbym chciała zrobić to co mi się podoba
to następne pół roku nie wychodziłabym z domu ...:)


Przedstawiam pierwsze 4 fotografie- może jakiś pomysł wykorzystacie.
Miłego wieczoru!

19 komentarzy:

  1. pierwszy obrazek ma w sobie jakąś magię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sweterkowa choineczka jest super!! XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie- już się rozglądam co mogłabym pociąć, żeby zrobić taką choinkę...

      Usuń
  3. To zdjęcie jest magiczne i wiesz co, myślałam, że to grafika! Pięknie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie jest obłędne. takie piekne zdjęcie to tak jakby czytać nostalgiczny wiersz. jesteś niesamowicie wrażliwą osobą. Dobrze że nie krzyżykuję, bo bym nie wyrobiła:) Ale "sweterkowa" choinka jest super i już mnie korci :) A ostatnio w sklepie widziałam fajne pudła oklejone właśnie swetrami w warkocze - urocze i wybitnie drogie... 100 kr za średni kosz... to 50 zł - no litości. Pudełko po butach, ale z pokrywką, sweter z odzysku i dobry klej wyjdzie taniej :) kiedyś sobie takie zrobie... ale moja lista ma już kilka stron... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie piękne i owiane tajemnicą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna fotografia! Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, gratulacje. A powiem szczerze, że robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie magiczne zdjęcie!!! U mnie też huk roboty zaległej :)) Nazwlekałam gratów to teraz mam :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super:)))I gratuluję wygranej, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie nic dziwnego,że zachwyciło jurorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie rewelacyjne, więc nie dziwię się że wygrało. Gratuluję sukcesu!

    pozdrawiam ciepło, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ,zjawiskowe zdjęcie.Gratuluję pokonania konkurencji:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze, prześliczna szkatułka. Sama bym się w niej zakochała. I to po samych zdjęciach, a ja nie mówię gdybym zobaczyła ją na żywo. Taki stosik czasopism robi wrażenie. Sama mam dwa stosy w szafie różnorodnych gazet, od Bravo, Twista i Popcornu po jak rysować mangę, Wysokie obcasy, Cosmo ;) Będę musiała sobie troszkę zabrać do mieszkania.
    Gratuluję pierwszego miejsca w konkursie, zwłaszcza, że "pokonałaś szychę" :D Zdjęcie robi wrażenie, a gdybyś nie powiedziała, że to fotografia to pomyślałabym, że obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nostalgiczne zdjęcie. Wprawia w zadumę.
    ...to rzeczywiście już świeta zbliżają się dużymi krokami ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie jest kapitalne! Gratuluję...myślę, że ciężko jest uchwycić widoki z cmentarza właśnie tak jak Ty to zrobiłaś...mrocznie, a zarazem artystycznie! :) Widok bardzo przypomina mi dawny niemiecki cmentarz w pewnej wsi do której od czasu do czasu jeżdżę :) One mają właśnie taki klimat...

    OdpowiedzUsuń