poniedziałek, 8 grudnia 2014

Bombki, bombeczki....


Rozejrzałam się wokół, zajrzałam do różnych pudełek,
zerknęłam po katach i .............

........i mam tak wiele przedmiotów, które jeszcze nie pokazałam na blogu......

Dlatego w hurtowych ilościach nadrabiam zaległości :)

Dzisiaj  bombki :) 



Zaczęłam je ozdabiać w .... październiku.
Tak, liście żółkły na drzewach, ja wracałam z lasu z koszykiem grzybów,
a wieczorem malowałam ozdoby choinkowe. 

Przygotowałam je z myślą o mojej choince,
część podaruję najbliższym.

Do ozdabiania użyłam papier ryżowy, serwetki z kwiatowymi motywami,
lakier wodny, lakier szklący (ostatnie 2 warstwy), brokat, półperełki.

Teraz tylko zdjęcia..... No to lecimy.........
















 Pozdrawiam cieplutko.
PA!

Wasza Insomnia :)

32 komentarze:

  1. ja pierwsza? No to jeszcze lepiej, bo mogę swobodnie Ci pogratulować talentu, bo są śliczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jakie cudowne! Śliczne wzory i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, bardzo urzekł mnie motyw półokrągłej koronki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, ależ Ty jesteś pracowita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne,gratuluję talentu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.Co jedna to ładniejsza.Niezła kolekcja powstała....bombek nigdy za dużo.Mnie szczególnie spodobały się z ostatniej fotki.Ps.Fotki też mistrzostwo:)Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające są Twoje bombki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudownie wyszły te bombki! Wiem ile to pracy jest przy tym. Podziwiam. Ja kolejny rok odkładam choć kupiłam z 10 szt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekające...ZJAWISKOWE! Coś pięknego....

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bombki, faktycznie urzekają swą delikatnością, koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, moje w porównaniu z tymi to brzydale :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedzieć że są pieknę to po prostu banał! Cudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Misterna praca, ale warta zachodu! Bliscy będą zachwyceni takim upominkiem. Urocze!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne! Moje klimaty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza serduszkowa wzbudziła mój absolutny zachwyt:)))a moje cztery boroki leżą zaczęte od zeszłego roku i jakoś weny na nie nie mam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jestem zachwycona, są przepiękne :) !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne... ja wykonuję głównie dla dzieci... doceniam bo dobrze wiem ile trzeba włożyć pracy aby wykonać takie ozdoby, Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ochotą przygarnełabym te twoje bombeczki na moja choineczkę:)) Romantyczne, piekne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi się choinka wyłącznie z takimi bombkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne. Trzeba mieć do tego cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne te bombeczki, bardzo urocze i rustykalne, jakby stworzone do ozdobienia buduaru damy, nawet takiej współczesnej ;) Podziwiam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne bombki, prawdziwe cudeńka:)
    Życzę, by nadchodzące Święta były dla Ciebie pełne rodzinnego ciepła, napełniły serce prawdziwą radością i pokojem. Niech będzie to chwila wytchnienia od codzienności, chwila refleksji i dobrej nowiny, która wyzwoli to, co najlepsze i doda sił w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze alez pięknie Ci wyszły, rewelacja, takie eleganckie subtelne cudeńka ...
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe pomysły, przepiękne prace, pozdrawiam.
    Edyta
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń