niedziela, 8 listopada 2015

Pojemniki na różne różności ...




Ostatnie dni spędziłam na szyciu pojemników z materiału na różne przeróżne drobiazgi.


Oczywiście wybrałam materiał w biało - czarne pasy. Wewnątrz pojemnik jest usztywniony. Ozdobiłam je piórkami, tiulami, cekinami....

To, co możemy w nich przechowywać, zależy od naszej fantazji i drobiazgów, które zalegają w naszych szufladach.
Mogą służyć jako koszyczek do gazet, osłonka na doniczkę, pojemniczek na apaszki, kremy, szczotki do włosów....
Mogą być osłonką na małą choinkę, bombki...














Jak Wam się podobają?

Pozdrawiam wszystkie kobietki, które lubią mieć różne różności wokół siebie:)

Uściski serdeczne.
Jolka
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe pojemniki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie materiałowe pojemniki to świetna sprawa, poza tym śliczna ozdoba. Chciałabym tak potrafić:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam do ostatniego cudownego zdjęcia! Choć to nie moje klimaty to te zdjęcia są magiczne! A poducha z napisem choinką genialna! Pozdrawiam Dora Ps. Dasz się zaprosić na moje blogowe urodziny? Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wprost uwielbiam mieć różne różności pod ręką :) Wszędzie w pokoju mam nastawiane różne pudełka i koszyki, wszystko posegregowane odpowiednio, ale i tak potem myślę, gdzie co jest :) Świetne czarno - białe pojemniki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają się baaaardzo!
    A czym je usztywniasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pojemniczki! bardzo mi się podobają bo mam słabość do biało czarnych pasków! bardzo fajne jest to że masz również pokrowce na poduszki w paski :) Mi bardzo spodobał się pomysł pokrowca na doniczkę :) to coś nowego!
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń