wtorek, 17 marca 2015

Literki z materiału...- girlanda z imieniem ...


Na prośbę Ewy uszyłam girlandę z imieniem jej małej córeczki.
Miałam dowolność kształtu i koloru.
Jeden warunek- ściana na której miały wisieć jest beżowa!

Kilka dni myślałam nad kolorami i fakturą materiału....
Jak już wszystko w głowie ułożyłam zabrałam się do szycia.




 Powstała taka literkowa zawieszka.
To moja pierwsza  praca tego typu.





Ciekawa jestem Waszego zdania- tego dobrego i negatywnego.
Macie jakieś wskazówki ułatwiające szycie literek typu B, D, R...?

Uściski serdeczne.
Wasza Insomnia

5 komentarzy:

  1. Ja nie szyjąca więc nie podpowiem
    ale jak na 1raz girlanda prezentuje się bardzo fajnie :)
    Podoba mi się jest taka wiosenna
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wskazówek nie mam bo szyć nie potrafię, ale za to mogę Ci powiedzieć że śliczne, a królisia to po prostu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszlo . Kolorki takie zywe i wiosenne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i wiosennie !!! Z literek raz jeden szyłam i tobyło E więc proste - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże jak pięknie wiosennie :) Cudowne te literki :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń