wtorek, 6 stycznia 2015

Nowy Rok- nowe prace


W Nowym Roku ogarnęło mnie nowe pragnienie - uszyć przytulankę Tildy.
Zostawiłam więc szycie poduszek i zaczęłam bawić się lalkami.








 Uszyłam dwie gąski - kolorowe, zabawne i takie ... wiosenne.
Przyznam się, że już od pierwszych dni Nowego Roku zaczynam tęsknić za wiosną.

Może dlatego miałam taką ochotę uszyć coś innego niż moje poduszki :)

Praca nad powstawaniem lalek wymaga cierpliwości podczas zszywania tych malutkich elementów.

Napychanie wypełniacza w cieniutkie nóżki i łapki pochłania  czas... Ufffff.... Dałam radę !





Przyznam, że praca nad nimi sprawiła mi wiele przyjemności :)
Jak Wam się podobają?.... Mam nadzieję, że podbiją małe serduszka.


 Poduszki powstają nadal. Już w następnym tygodniu nowe wzory i kolorystyka.






Pozdrawiam cieplutko.
Pa! 

Wasza Insomnia


15 komentarzy:

  1. Gaski sa przeslodkie:)
    Poduchy-jak zawsze majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze gąski. Pewnie dzięki nim zatęskniłaś za wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Insomnia - gąski są przeurocze, zabawne i wiosenne, a w towarzystwie tych pięknych donic i kwiatów - urzekają

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wytworki, podoba mi się dbałość o szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !!! Poduszki obłędne ! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki:))))wierzę ,że Cię pochłonęła praca nad nimi:)))mnie też się podobała praca nad tymi maleństwami:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się cieszę ,że tu trafiłam !
    Wspomniałam u siebie o Twoim blogu :) mam nadzieję ,że nie masz mi za złe :)

    zapraszam : http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/kelly-i-krzeso.html

    ściskam

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, przyznam, że pierwszy raz widzę Gąski:) pozdrawiam, aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Prześliczne gąski,wierze ze pracochłonne to zresztą widać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szczególnie ta w czerwieni :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Podziwiam :) Może i ja się kiedyś skuszę podjąć takie wyzwanie :) Poduchy wspaniałe!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Cię serdecznie. Cudne Twe twory. Zazdroszczę umiejętności. nadal czekam na fotę witryny lekarskiej

    OdpowiedzUsuń