czwartek, 9 października 2014

Jesienne inspiracje ...

Ostatnie prace w ogrodzie...


Dzień spędziłam przygotowując ogród do zimy.
Pochowałam sprzęty, który w letnie wieczory umilały  mi pobyt na powietrzu.
Posadziłam ostatnie tulipany i narcyzy.






Ciepła słoneczna pogoda zainspirowała mnie do zrobienia kilku zdjęć.


Jutro jadę na 3 dni do Sopotu.
Mam nadzieję, że troszkę odsapnę, ale mam też wielką ochotę poszukać inspiracji do dalszych prac...


Uściski dla Was.
Do zobaczenia w poniedziałek. Trzymajcie się cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, piękne ściereczki, czy będą w sklepiku? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia pięknego rękodzieła! Odwiedzałam sklepik, jest fantastyczny, ale jak dla mnie brakuje tam rozmiarów w cm przedstawionych prac. Wiem z doświadczenia, że nie mając punktu odniesienia można się szaleńczo pomylić w ocenie wielkości. Mam nadzieję, że nie obrazisz się za tę uwagę :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też posadzone tulipany .Teraz ogród zajmuje mi cały czas . Prace Twoje śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze pogoda Ci dopisuje:)
    Pieknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka :)
    Miłego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń