wtorek, 25 lutego 2014

Fajne są powroty i poduszki z owadami...

Wróciłam !

Mam w głowie mnóstwo pomysłów na najbliższe tygodnie !
Przywiozłam mnóstwo wstążeczek, kolorowych papierków,
pięknych materiałów...

Jestem w trakcie rozpakowywania,
a na dzień dobry pokażę nowe poduszki :)


Hmmm.... właściwie to nie przepadam za wszelkimi owadami,
ale te podbiły moje serce.






:)
Ciekawa jestem, jak odbierzecie te grafiki?
Zawładną Waszym sercem:) ?



Lecę dalej wypakowywać moje szpargały.
Zostawiam Was z muchami.

Ps. Chciałam powiedzieć "Dobranoc- muchy na noc".
Uściski serdeczne.
Pa!
 

16 komentarzy:

  1. Ale fajne, u Ciebie zawsze jakieś ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że za takimi owadami nie przepadam, ale w roli pomysłu na poduszki wypadają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę owadów,ale te Twoje są świetne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te trzmiele czy pszczoły. Zdradź kochana jak można tak pięknie przenieść grafikę na materiał. To z użyciem papieru transferowego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też przypadły do gustu te owady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, a dzisiaj myślałam sobie, że są żuki, ważki, motyle ale much nigdzie nie widziałam, a tu proszę, myślisz i mmasz, hi hi hi , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne poprostu! Jestem pod razeniem-piekne kontraty i ta nutka koloru!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. O ! Już jesteś :-) Ledwo noga próg domu postawiła , a Ty już szalejesz przy maszynie ?:-))
    Ale skoro już jesteś przy pracy :-)) to muszę Ci e-maila napisać :-D
    Muchy .. no niestety ,ale NIE .. ja nienawidzę owadów , boje się :-)

    Dobranoc i kolorowych snów :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Muchowe poduszki - oryginalny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Owady są okropne ale w tym wydaniu piękne.

    OdpowiedzUsuń