sobota, 16 listopada 2013

Bez tytułu....



Spędzam miło czas ....
 
Luzik, kręcę się po chatce, coś ułożę, coś przeszyję,
coś pomaluję, poczytam, pooglądam Wasze blogi....
 
Robicie takie piękne prace, znajduję na nich tak wiele pomysłów i inspiracji!
Cieszę się, że trafiłam do blogowego świata,
bo dzięki temu zmieniłam się ja, zmieniło się moje spojrzenie na świat :).
 
I taką zmianą są moje dzisiejsze poduszki.
Wykorzystałam czarną grafikę jeleni i łosia.
Na białym tle świetnie się prezentują.
Boki wykończyłam lamówką.




Wydaje mi się, że zwierzątka są świetnym motywem na nadchodzące święta
(i nie tylko).





 Choineczki, które wczoraj pokazałam i które Wam się spodobały inaczej ozdobione.



 Pozdrawiam serdecznie życząc fajnego wieczoru.
 
Pozdrawiam serdecznie.
Pa!




18 komentarzy:

  1. Patrzę na zdjęcia i myślę sobie, że masz bardzo uporządkowane życie i dom. Wszystko jest takie sterylna a robótki są takie dopracowane. Pozazdraszczam organizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace ciągle mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje poduszki z czarną lamówką. Są takie szlachetnie wykończone. To prawda, masz bardzo uporządkowany domek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopracowane wyjątkowo pięknie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki relaks i inspiracje znajdujemy/znajduje u Ciebie, super, bardzo mi sie podoba, a poduchy, pierwsza klasa:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje poduszki sa zawsze zachwycajace

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjne i zachwycające prace!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne klimatyczne poduchy, bardzo pasują do wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy są świetne!
    Dzięki takim blogom jak twój, nieustannie chodzą mi po głowie jelenie (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne przedmioty tworzysz! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie mistrzyni szycia! A te choinki, żeby nie białe tło to byłyby ciut mroczne z tą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem obserwatorką bloga od dłuższego czasu,lubię tu zaglądać,wszystkie dzieła ,które tworzysz są dopracowane i ładne,poduszki są śliczne:pozdrawiam Anna z pomorskiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy fenomenalne! U mnie motyw "sarenek" przewinął się w ostatnim poście wspomnieniowo, wchodzę do Ciebie i kto mnie wita? :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusie rewelka! Uwielbiam motyw zwierzątek:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje podusie są cudne:)))))masz bardzo ładnie w domku:))))podoba mi się kolorystyka:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy Ty śpisz, tyle prac stworzyłaś ostatnio. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń