poniedziałek, 29 września 2014

Świeczki z grafiką...

Witam serdecznie!

 Czas biegnie tak szybko, a ja staram się ogarnąć swój świat,
nadrobić zaległości i ułożyć spokojny dzisiejszy dzień.


Chciałabym podzielić się nowym pomysłem na wykorzystanie grafiki.


Już kiedyś pokazałam w ten sposób ozdobione świeczki.Wtedy cieszyłam się wiosną :)


Dzisiaj zmieniłam kolory - są w tonacji jesiennej, chociaż tematyka niekoniecznie nawiązuje do pór roku.
 Wydrukowałm , wycięłam i przykleiłam z tyłu delikatnie taśmą przeźroczystą.

Po prostu spodobały mi się- to je wykorzystałam.
Szybka i prosta praca, w domu zrobiło się milej :)



Grafikę znalazłam na którymś z blogów, które je udostępniają.
Który dokładnie- nie wiem- może LLc?, a może Lilac lavender







Pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje świece, na długie, romantyczne wieczory jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jesienna kolorystyka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie te świece wyglądają :) Bardzo oryginalne i idealne na jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, na pewno zrobię podobne świece:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie ozdobione swieczki , a ozdabiam na ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i fajnie wyszły te świeczki:)))czyli nie bawiłaś się we wtapianie wzoru,tylko wydruk i taśma?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bozenasko- tylko wydruk i taśma klejąca. Wyglada to dobrze i ma jeszcze jedną zaletę- jak mi się znudzi i nie pasuje do mojego widzimi się mogę w każdej chwili zmienić. Próbowałam kiedyś na gorąco, ale poparzyłam palce i spaliłam suszarkę :). Nie dla mnie taka praca :)
      Uściski serdeczne

      Usuń
  7. Mnie przypadł do gustu obrazek z róźanym oknem a świece wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i w domu zrobiło się przyjemniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to sobie wymyśliłaś zdolna osóbko:) pozdrawiam gorąco aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze zazdroszczę trochę ludziom, którzy, tak jak Pani, potrafią z prawie niczego zrobić takie cuda. Gdybym miała dar takiego ozdabiania mojego domu, pewnie byłby bardziej przytulny a mniej zagracony :) Piękne te świece.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne świece,maja swój niepowtarzalny urok!Gratuluje sklepiku,świetny pomysł i życzę Ci aby był nieustająco oblegany przez klientów:)A jest w czym wybierać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń