niedziela, 29 listopada 2015

Świateczny wianek itp....






 Wianki są dla mnie ciepłym akcentem w domu. Są piękną dekoracją,
którą można zawiesić wszędzie...
Wszystko zależy od naszych upodobań, gustu i fantazji.

Plotłam więc przez dwa wieczory wianuszki.
Praca nie była trudna, wymagała tylko cierpliwości i mnóstwo
pasków materiału, tiulu, wstążeczek, koronek.

Wbrew pozorom na taki wianuszek trzeba po 2-3 metry koronki, wstążki, do tego należy doliczyć po kilkanaście paseczków materiału.




Wianki mogą być fajną dekoracją na święta - wystarczy dodać np. czerwoną wstążeczkę,
krótki łańcuch lampek choinkowych 

Wspaniale będą wyglądać w sypialni, w pokoju dziecięcym, w kuchni.... dosłownie wszędzie. 
 






Poduszki z aplikacją misia - baleriny zdobyły już serca mam i ich pociech :)





Jeśli coś Wam wpadło w oko zapraszam do sklepu:)

Życzę Wam fajnej, wesołej niedzieli.
Uściski serdeczne.

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie w tym roku też spróbowałam zrobić taki wianek z pasków materiału-niewielki,tak na próbę ;p Ten twój w szarościach bardzo mi się podoba!!!
    Urocze podusie,takie słodziutkie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i oryginalnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki wianek z lampeczkami wygląda zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny taki wianek! Bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your blog is very useful for me,Thanks for your sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń