poniedziałek, 23 marca 2015

Różowe poduszki dla małej księżniczki...


Takich poduszek jeszcze nie szyłam !

Ozdobione są aplikacją- akurat na tych prezentuje się mała baletnica.
Miś ozdobiony jest tiulową spódniczką i do pary ma swojego sobowtóra w postaci maskotki.




Drugi miś różni się kolorem bluzeczki i do niego także dołączona jest identyczna maskotka'
Poduszki ozdobione są falbanką.





Tak wygląda misiowa rodzinka.

Jak Wam się podobają?...
Mam nadzieję, że malutkim księżniczką przypadną do gustu :)


Pozdrawiam różowo wszystkie księżniczki oraz królowe :)
Wasza Insomnia

6 komentarzy:

  1. Ja nie malutka księżniczka ale mi się bardzo podobają twoje "uszytki"chociaż za różem nie przepadam.
    Bardzo wdzięczne podusie i misie :)
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te komplety. Myślę że każda mała dziewczynka będzie zauroczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się spodobają, bo są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podusie. Bardzo podoba mi się różowy materiał w kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń