poniedziałek, 27 października 2014

Na jesienne wieczory poduszki z gwiazdką...

Niestety...
 
Przede mną miesiąc, który zawsze mija mi sennie i leniwie.
 
Listopad....
 
Staram się, by dom był wtedy oświetlony, otaczam się przedmiotami, które lubię,
wyszukuję zajęcia na długie, ciemne wieczory.
 
Planuję, marzę i nieustannie coś szyję, maluję....


Przygotowując mój jesienny dom w tym roku stawiam na gwiazdy.
Dlatego powstały nowe poduszki.




Poduszki powiększyły asortyment sklepu:)
 
Zobaczyć je możecie tu :
 
Pozdrawiam serdecznie. Pa!

11 komentarzy:

  1. poduszki prezentują się rewelacyjnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te poduszki, są bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, też muszę zabrać się za gwieździste poduchy :) Twoje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności! I cena bardzo przyjemna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdkowo u Ciebie i tak świątecznie się zrobiło.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że gwiazdki królują wśród poduszek nie tylko u Ciebie...Alee ładne!!! pozdrawiam kasia at home

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznosci:) Jak ja bym tak chciala umiec szyc..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń