poniedziałek, 4 marca 2013

Jakie meble do sypialni...?!

Nowy tydzień....
Dzisiaj świeci słońce, niebo jest błękitne - jest pięknie!

Wiosenne i radosne jest moje serduszko.
Wykonałam je techniką decoupage.

Wykorzystałam zwykłe serwetki.
Już się nauczyłam spośród tysiąca serwetek wybrać te,
 które pięknie wyglądają na wszelakich przedmiotach.
Na początku wybierałam jak leci, byleby wzór mi pasował.
Niestety, jak się okazało w praktyce niektóre wzory nie wyglądają dobrze- są niewyraźne, rozmyte ...


Kiedyś już wspominałam, że lubię poszaleć zakupowo w Ikea.
Różnorodność przedmiotów, buszowanie wśród półek to dla mnie chwila w raju.
Zawsze wyjdę obładowana rzeczami, które mi się spodobały.
Po powrocie do domu od razu zaczynam układanie, sprzątanie, a zdarza się i ... przemeblowanie :)
(no bo mi wazonik lub pudełko nie pasują w jakimś tam miejscu).



 Mam w swoich marzeniach zakup mebli do sypialni.
Potrzebne są mi komody, szafki, przydałaby się jakaś witrynka....
Co jeszcze nie wiem, bo cały czas poszukuję pomysłu na umeblowanie pokoju.

Doradźcie mi , gdzie szukać, jakie meble kupić.
Jedno wiem- muszą być białe :)
Myślałam o szafkach w Ikea- Birkeland lub Hemnes. Niestety pokój mam duży i te zestawy są za mało różnorodne.


Czekam z niecierpliwością na Wasze rady, stronki i doświadczenia.
Uściski .
Pa!


6 komentarzy:

  1. śliczne serducho, ja też kiedyś kupowałam wszystkie serwetki jaki tylko wpadły mi w ręce, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko piękne, ale przyznaję, że najbardziej zaciekawił mnie tytuł... Przymierzam się do remontu sypialni i też będę poszukiwać mebli, więc jeśli pozwolisz, skorzystam z dawanych Ci rad...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że serduszko pewną ręka uszyte - ładniutkie!. A szafę mam taką w przedpokoju, tylko bez szuflad, jest super pojemna:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszko.Ty masz problem z meblami do dużej sypialni, ja miałam odwrotny problem ale się jakoś udało te moje 10m2 zagospodarować. Jeśli chceśz zobaczyć zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne storczyki :) Też bardzo lubię te kwiatki:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the eyes
    which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme? Fantastic work!


    Look into my web page - tusze

    OdpowiedzUsuń